סין, שני 21/4 - הגיע הזמן לטייל בצ'נגדו

היום יום רגוע יותר בצנגדו עצמה. בבוקר בשעה מאוחרת יחסית יצאנו למקדש וונשו. הלכנו ברגל עם עצירה לארוחת בוקר. אני אכלתי טוסט מעוצב עם נקניקיות וביצה ממאפיה מקומית. היה מוזר ומעניין (ואפילו טעים, להפתעתי).



מקדש וונשו מרשים מאד. יש שם אוסף ענק של פסלי בודהה ופסלים נוספים. צפינו בעניין באנשים שמתפללים. הילדון היה מאד סקרן כרגיל ושאל הרבה שאלות. אח"כ גילינו את הגן היפהפה של המקום וטיילנו בו קצת. מקומות התפילה עצמם יפים מאד - אין תמונות כי ביקשו לא לצלם.

הכניסה לסימטה של מנזר וונשו





קראתי בכמה מקומות שליד וונשו יש רחובות אותנטיים אבל נראה שזה מידע לא מעודכן, או שהלכנו בכיוון לא נכון. היו שם רחובות משופצים "אותנטי לתיירים".. אבל היה יפה מאד, המון דוכנים כרגיל אבל הבניינים מאד יפים.






כשסיימנו לשוטט שם הילדון היה רעב והחלטתי לנסוע לתחנת רחוב הקניות צ'ונשי, בהנחה המאד סבירה שנמצא שם מקדונלדס. באמת היה (יותר מאחד). ממול המקדו' היה בניין שפנדה מטפסת עליו.. אהבנו. אח"כ התברר שזה קניון ממש חדש שנקרא IFS, אפילו לא כולו נפתח עדיין. כשיצאנו מהתחתית עברנו בלי לדעת ליד כניסה אחרת שלו וראינו שילוט למשהו שנקרא great great supermarket וזה שיעשע וגם עורר את הסקרנות, אז אחרי האוכל חזרנו לבדוק מה זה.
בקניון היו הרבה חנויות יפות. למטה היה הסופרמרקט הזה עם הרבה מוצרים מיובאים. יקר ביחס לסין, אבל עדיין זול מישראל, או לכל היותר אותם מחירים כמו אצלנו. ניצלתי את ההזדמנות לרכוש פסטה "אמיתית" (אויש הסינים בטח יכעסו עלי) שהצילה את הילדון בהמשך הדרך.. ולהתפנק בעוד כמה מוצרים מערביים.



אח"כ ישבנו קצת לראות החלקה על הקרח בקניון. הילדון התעניין ואני שמחתי שהיה שם אינטרנט חופשי. אינטרנט חופשי זה לא דבר מובן מאליו בסין. למשל במקדונלדס יש תמיד אינטרנט אבל כדי לגלוש בו צריך להכניס מספר טלפון סיני ולקבל אליו סמס אישור, מה שלא היה רלוונטי עבורי. גם בסטארבקס כמעט אף פעם לא יכולתי להתחבר ללא סים סיני. זה היה מבאס כי תמיד רציתי כבר לשלוח תמונות הביתה.

מהקניון נסענו ל "הסמטה הרחבה והצרה" שהן סמטאות מאד משופצות לתיירים והכל שם גם נורא יקר. הבניינים יפים (ולכן יש הרבה תמונות) אבל לא מאד נהנינו.







חזרנו לאכסניה לקנות כרטיסים לאופרה סיצואנית בערב ובינתיים רצנו לקארפור שחרשנו בערב הראשון כי הילדון רק רצה עוד משהו קטן. יצאנו עם קניה גדולה בהרבה מהמתוכנן כמובן.
בערב יצאנו כאמור להופעת אופרה סצ'ואנית. זה היה נהדר. הופעה מגוונת של אומנויות במה סיניות, ובראשן הטריק הייחודי של החלפת מסכות פנים. זה היה לגמרי מדהים. שנינו ממש נהנינו
לפני השיא של החלפת המסיכות היו עוד מערכות עם קצת אקרובטיקה על הבמה ובאוויר, יורקי אש, ריקודים ושירים בתלבושות צבעוניות ועשירות.
למי שלא שמע על ה Face changing מעולם, הנה דוגמא קטנה מיוטיוב:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה