הטיול הראשון שלנו לסין


ביום רביעי 9/4/2014 בשעת ערב התייצבו נרגשים בנתב"ג, אמא אחת וילד אחד בן 6, מצפים לתחילתה של הרפתקה גדולה - 3 שבועות בסין.

איך כל זה התחיל?


תמיד רציתי לטייל בסין אבל לא היתה תוכנית מעשית. ערב אחד באוקטובר הקודם, קראתי שרשור בפורום טיולי משפחות באתר למטייל בו שאלה מישהי על טיול משפחתי לסין. התפתח דיון קצר שעורר בי חשק גדול. פתחתי דיון משל עצמי, שאלתי כמה שאלות, עשיתי הערכות ראשוניות ותוך שבוע כבר היו בידיי כרטיסי הטיסה.

בחצי השנה שאחרי זה ביליתי כמעט כל רגע פנוי בתכנון הטיול. כשנוסעים לסין בטיול עצמאי צריך לבוא מוכנים היטב, כי זו לא מדינה קלה לטיול. כשנוסעים עם ילד קטן האחריות גדולה עוד יותר כמובן.

ואז הגיע ה 9/4 והתחלנו את ההרפתקה.

למי שמעדיף קיצורים, הנה הסיכום:
אלה היו 3 שבועות נפלאים! היה מרתק, היה מדהים, היה חוויתי. זה פשוט עולם אחר. אולי לא קל לטייל שם לבד אבל רוב הזמן היה גם ממש לא קשה, בחזקת מי שטרח בערב שבת וגו'. הילדון שלי בן ה-6 נהנה לא פחות ממני ואני נהניתי הנאה כפולה לראות אותו מאושר כל כך, מתעניין בכל דבר, צמא לדעת ולחוות. בהזדמנויות שיצאנו לנו להכיר מקומיים (ועוד נגיע לזה בסיפור) זה היה מרתק. לכל מי שקצת הרפתקנות זורמת בדמו, ממש קצת לא צריך יותר, וסין מושכת אותו, יש לי רק דבר אחד לומר Go for it.

בפוסטים הבאים יבוא הסיפור המלא.

תגובה 1: